+

Day 06 – Your day
Antar att jag borde ta min dag igår då.
Vaknade upp ur någon dröm jag inte minns och mamma kom in i
mitt rum och sa att jag slapp utvecklingssamtal för min lärare var sjuk.
ett tag senare gick jag upp till sara och pratade och kollade videos,sen åkte
vi ner på stan och mötte adrian och isak och köpte godis och strumpbyxor.
sen tog vi bussen tillbaka till marieberg och adrian sov över hos mig.

Day 07 – Your best friend
Har endel som jag känner att jag kan lita på bra och som jag gillar mycket
som vän men har väl ingen exakt _bästa_ vän.
möjligtvis lotta som jag träffade för första gången i maj,när det var majbrasa
och grejer och vi var på två-tre fester med ronja och några andra och pratade
hela kvällen, så umgicks vi så gott som hela sommaren.
Innan dess hade vi snackat lite på varandras bloggar och så.

2010-11-24 @ 13:43:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Melina

SV: TACK! Ja alltså jag suger på att uppdatera):

2010-11-24 @ 13:48:03
URL: http://melinahagglund.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0