Skulle tydligen göra detta tyckte aliz.

Tre yrken du kan tänka dig att jobba med:
1. fotograf
2. författare
3. scenbyggare osvosv

Tre hårfärger du inte har haft:
1. rött
2. grön
3. gult

Tre saker du ska göra så fort du fyller arton:
1. krogen!
2. bo i finland minst några månader.
3. dricka framför my parents.

Tre saker med dig som du är nöjd med:
1. att jag färgat mitt hår sen 3an och det har aldrig fått
dålig kvalla och att det är tjockt som fan.
2. mina höfter.
3. att jag har lätt att lära mig.

Tre människor du skulle vilja träffa och varför:
1. joakim berg!
gillat kent sen jag var liten och dom är bäst,behövs annan förklaring?
2. Eminem,för det är väl ungefär samma anledning och jag gillar att han
vågar vara så ärlig.
3. marilyn manson (eller ehja brian).

Tre saker du kommer att lära dina barn (om du skaffar några):
1. att uppskatta saker.
2. att inte vara en bitch mot allt och alla.
3. att våga vara sig själv och inte stereotyp.

Tre personer du tycker om som också MÅSTE göra denna:
1. lotta
2. sara
3. henke!
2010-10-28 @ 14:43:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

2. Eminem,för det är väl ungefär samma anledning och jag gillar att han

vågar vara så ärlig.

3. marilyn manson (eller ehja brian).



vfr skrev du mansons riktiga namn sådär fast ej eminems fattar ej...................................

2010-10-28 @ 19:48:52
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: sara

ps att jag "MÅSTE" göra detta gör det bara roligare att inte göra det :) :) :) :) :)

2010-10-28 @ 19:49:17
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: ALIZ

bra yasse!

2010-10-28 @ 21:13:03
URL: http://gasdance.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0