20110128

Några av dom finaste sakerna jag vet;

-När något helt oväntat och positivt händer
-septum & medusa
-långt/lockigt hår
-lukten från jordgubbssmak på vattenpipstobak
-när jag sitter i min bästa väns knä och hon reder ut alla dreads som
mitt hår envisas med att göra
-dethär
-joakim&Henriks röster
-skånsk dialekt och finlandssvenska
-när jag väcker en av dom finaste vännerna
mitt i natten med mobilen bara för att jag inte kan sova och han säger
att det är okej och att jag kan skriva när som helst och höra av mig
om vad som helst
-dendär vänskapskänslan som jag får på festivaler
-småsaker som ingen riktigt bryr sig om som är jättefina egentligen
-morgonfrisyrer och morgonsmink
-födelsemärken och fräknar
-tjocka målade ögonbryn
-underbara skisser/teckningar (speciellt på pandor)
-att veta att jag har dom bästa vännerna som en människa kan få
-väggar som är täckta av bilder
-ljuset utomhus på morgonen
-sommaren
-inspirerande bilder
-skuggor
-skärpedjup
-vitt hår,dreads & töjningar
-upplevelsen när man ser sina idoler live
2011-01-28 @ 21:17:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: nå tack :)

2011-01-28 @ 23:00:25
URL: http://mbilder.blogg.se/
Postat av: märta

jättefint, kan bara hålla med mhmm

2011-01-29 @ 18:52:21
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0