Dagen efter.

Nästa dag vaknade jag av att jenny som jag hade delat madrass med
då vi sov hos sara hade gått och öppnat dörren till köket klockand sex,
för att kolla vad klockan var.
Då kom jag ihåg att jag hade drömt något om vatten-igen.
Måste försöka sluta med det,om det går.
Sen somnade jag om och vaknade vid ett igen och bytte om.
Senare gick sara och jenny också upp och carina pratade
om att vi skulle vara hundvakter åt lisas hund.




Såhär såg han ut,dio hette han.
Någon liten dvärgras som gillade att sitta för godis,ligga i mitt knä och..



såklart,sova i sin "transport väska"?
han var iallafall jättegosig!



Till frukost blev det ris med bacon?,mackor,vatten och cola!
Såhär såg det ut efteråt!



Efteråt så satte vi på musik och spelade monopol.
Vi drack isvatten,kaffe och åt frukt också!
-
Senare så åkte vi till nydala och grillade med oliver och sophia,
Efter det så började det regna
och vi åkte till statoil och köpte cappuchino,daim,chocklad och vatten.
Men det var mörkt och blev inga bilder.
2009-08-19 @ 01:26:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MJEEH

monopol är SVÅRT!

2009-08-19 @ 13:32:52
Postat av: aliz

vem är oliver?

2009-08-19 @ 18:47:45

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0