Sunset park

Så jag åkte alltså till sunet park.Men först skyndade jag och köpte filmrullar
och sen fotade jag lite med min konica och jag ska nog framkalla bilderna snart
med evelina.Smågillar hennes kamera lite faktiskt.Den var rätt nice.
Maja var glad och flummig som vanligt och efter ett tag så kom henke också!
Det var nicenice men efter ett tag så åkte ju alla hem och
imorgon så peppar vi,right?Piercing här kommer jag!
Fast om allt går bra så ska jag nog göra i naveln sen med sara också.
Tog ju rätt många bilder med andra kameran så blev inte så mycket på den här.
Men lite blev det iallafall och dom var helt okej!





Nog den enda bra bilden jag fick på honom.
Fast maja verkar lite skeptisk.


Fin men tyst flicka!


Give a shit in the backround.
Nej men alltså så gör man inte!
2009-08-30 @ 14:21:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MJEEH

bilden längst ner henke bah heeej.

2009-08-30 @ 14:33:55
Postat av: angelica

men ååh! så jävla ful bild på mig! >_<

2009-08-30 @ 21:37:18
Postat av: angelica

tro mig, när man känner mig väl, oc jag inte längre är blyg pratar jag för mycket -_-

btw, så jävla ful bild på mig! -.-

2009-08-30 @ 21:43:49
Postat av: angelica

tro mig, när man känner mig väl, och jag inte längre är blyg pratar jag för mycket -_-

btw, så jävla ful bild på mig! -.-

2009-08-30 @ 21:47:17
Postat av: yasmine

angelica:nej men du är trevlig och söt!

2009-08-31 @ 15:59:30
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: riddarn

åh vad fina bilder!

hihi;*

2009-09-01 @ 10:46:04
URL: http://riddarna.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0