Skateboard och härliga umebor.

Idag blev det bräntionsdag och vi hade sovmorgon till nio,
istället för halv nio.Men vi har bara varit där i några dagar
så vi skulle "lära känna varandra" bättre idag och inte ha
som en vanlig onsdag på bräntis.
Det var väl helt okej och vi slutade en timme tidigare också.
Sen cyklade jag hem och åt.
En timme senare så tog jag bussen ner till stan och mötte
den här kvinnan,edvin och tobias.
Dom var riktigt trevliga pojkar och alice är en av dom finaste
personerna som kan existera tror jag,underbar är hon iallafall.


-skateboard är nog det enda som gäller för den här pojken!
Nej jag skojar bara han var faktiskt härlig-





-POSS!-
2009-08-26 @ 20:07:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du, du är en av de finaste som existerar (kan knapps stava det ju)

snygg face bild.

jag måste färga håret mer rödare

PUSS

2009-08-26 @ 21:01:54
URL: http://riddarna.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0