What-a-festival .

Helt okej i början,bra band också!
Någon berättade om att det var en tävling om
den som hittade flest neongröna små bollar
skulle vinna något med megazone.
Så började saga,jenny och jag att gå runt och sökte bollar och hittade ungefär femton?
Jenny var helt fast i början om att hon skulle vinna tävlingen men
sen hörde hon om någon som hade trettio och hon blev inte lika säker.
Efter att ha gått runt i vattnet,i gräset,på asfalten och ja vars gick vi inte?
Så satte vi oss igen med sara,malin,matilda,emmorna och några som saga kände.
Efter att ha varit på festivalen i ungefär två timmar så blev det jättekallt och
sara och malin började darra.
Så jag åkte hem och började skriva med felicia,jenniefer och erik.













2009-08-14 @ 21:32:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: riddarn

din kamera var jag as bra (Y)

2009-08-15 @ 11:05:09
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: sara

alltså, jag dör, så ful är jag, hejdå

2009-08-15 @ 15:40:15
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: MJEEH

asså äckel bild

2009-08-15 @ 19:31:41

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0