Allting är krossat utan anledning just nu.bara ni som inte förstördes,ni är mina stjärnor på decemberhimlen.



Jag minns helgerna förra vintern,hur dom brukade se ut.
Var väl mest hos isak varje helg en viss period eller någonting,
det var mysigt faktiskt och hennes familj var as härlig.
Fast brukade vara med emma,henke,malin,lina och flera
andra också,det var så himla längesen men känns ändå
som om det vore förra veckan.
Nu för tiden så slutar det oftast med att jag är med någon
långt in på natten - sent.
Sen åker jag hem och sover,jag vet inte varför men det slutar
oftast så.
En av dom sakerna som jag hatar mest är att ligga och försöka
sova själv hemma vid tre-fem tiden på en fredagkväll,för det
slutar med så himla många blandade tankar,sista fredagen så
slutade det på ett lite.. dåligt sett.


Just nu så ska jag nog fortsätta att lyssna på kings of leon,
kent,bright eyes,pete yorn och några fler,dela lite tankar
med malin på sms,kolla på några bloggar,fixa med lite bilder
och ja,sen blir det väl att lägga sig eller någonting,
puss :*

"Nu när jag väl vågar, har jag ingen att visa mitt mod för."

Du vet själv att jag finns här gumman och det kommer jag att göra
ett bra tag till för dig och du har börjat bli modig och få självförtroende
det får mig att le lite,du börjar växa.
2009-12-12 @ 01:08:38 Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0