En katt rikare

Kunde inte sova speciellt bra inatt så malin höll mig sällskap
på mobilen,på natten så är vi nog djupare än allt annat
och på morgonen så kommer man inte alls ihåg vad man
har skrivit för man var så borta på kvällen,men det är mysigt
jag älskar att skriva med personer långt in på natten,även
om den är flera mil bort egentligen.
Fast det är mysigare att prata eller ligga bredvid någon.
Jag vaknade klockan halv tio ungefär ur en dröm som jag har
drömt fyra dagar i rad nu,börjar bli rädd för att drömma.
Saknar min gamla röda drömfångare,den fungerade faktiskt.
Jag satt mig upp i sängen och insåg att jag var hur varm som
helst,täcket och sängkläderna låg jättekonstigt och jag är inte
den personen som rör sig i sömnen den enda jag rör i sömnen är
väl huvudet ibland ungefär.
Läste mina sms och fick lite panik,ringde en person och pratade
och svarade på malins sms,om ett tag ska jag gå och äta sen blir
det bussen ner till stan och träffa malin tror jag.

Nykastrerad och öronmärkt tarzan;

2009-12-22 @ 14:20:50 Djur Permalink


Kommentarer
Postat av: MJEEH

så blev de då inte,

2009-12-22 @ 23:08:16
Postat av: sara

HAHAHAHAHA VILKEN FET<3

2009-12-24 @ 00:07:04
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: yasmine

sara:

han är fett mysig!

2009-12-24 @ 12:06:23
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0