Himlen ska bli våran död.

1.jag är trött som bara den men kan inte slita mig ifrån
café world och får inte vända på dygnet
2.vill baka lussekatter med någon snart
3.just nu bryr jag mig knappt om låttexterna men jag älskar
dom ändå
4.saknar fredrick mer än någonsin just nu
5.jag har ingen aning om vad som hände igår egentligen
6.gustav är min favoritkatt och han följer mig överallt
7.lydia,jag ska ha monroe på jullovet (eller förmodligen iallafall).
8.jag förstår mig inte på malin alls ibland
9.jag har en liten miniatyrgran i mitt fönster med en massa småsaker
(som minikotte,minitrumpet,presenter,klockor) som jag älskar
att hålla på med
10.jag hatar att sova själv.




2009-12-09 @ 14:26:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ludde

DU FÅR INTE TA DET!

fldchgjshghsjhgjsgjrthews >.<

2009-12-09 @ 23:36:50
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: yasmine

ludde:

puss

2009-12-12 @ 01:24:14
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0