Hon är bara glad i solen.

Vaknade klockan 02:58 idag,helt utan anledning.
Var dock sjukt varmt inne i mitt rum så tog av mig täcket och gick på toa
och sen la jag mig i min säng igen.
Kunde inte somna om före klockan fem,så låg vaken och smsade med malin.
Jag skulle ha gått upp tjugo över sex,men stängde av väckaren och somnade om,
vaknade klockan elva av att mamma märkte att jag var hemma.
Nu sitter jag och äter pepparkakor,lyssnar på sötnosens spellista,kollar på bilder
lite här och var och spelar café world (har faktiskt börjat inse att det var rätt
underhållande!).

Mitt hår börjar bli galet långt,har alltid den där varma känslan på axlarna,
håret i ögonen när man ska duscha,luggen börjar bli för lång också.
Men jag ska försöka strunta i det och spara ut håret,man kan alltid ha tofsar!


2009-12-09 @ 14:21:29 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

oh, she's only happy in the sun

2009-12-09 @ 21:04:11
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: yasmine

sara:

love it <3

2009-12-09 @ 21:09:25
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0