Miao

Jag har insett att min senaste kyss: var mysig
Jag lyssnar på: lykke li

Jag pratar: inte med någon just nu
Jag tycker om: älsklingen
Jag avskyr när folk: tror att dom äger hela världen
Min första vän hette: någonting som jag inte alls minns
Kärlek är: så himla fint,fast hemskt ibland
När jag borstar tänderna: så använder jag tandkräm!
När jag lagar mat: blir det bra

Det är charmigt när: någon klantar till sig eller
säger någonting gulligt som man inte alls förväntade sig
Jag är rädd för: framtiden kanske
Den värsta känslan är: ensamhet och svek
Den bästa känslan är: lycklig kärlek och äkta vänskap

Jag är bäst på: att tänka mig bort

är sämst på: att förlåta
Om jag va ett djur skulle jag vara: din fågel
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjäril och skrämma skiten
ur fanny eller en spindel
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: ingen hammare iallafall,
det skulle göra ont 
Jag kommer alltid att vara: lång
Jag är lik: mig själv?vill inte säga att jag är lik den som jag är lik
Det finaste som finns är: pussar och kramar av dom man gillar
I sommar: ska jag vara kär,åka på så många festivaler som jag bara kan,
supa mig full en mysig kväll,resa och shoppa som bara den
Sist jag grät var: i förrgår
Jag kan: slösa pengar och tänka
Jag kan inte: hålla städat på mitt rum i mer än två dagar
När jag vill tänka går jag: ut på promenad eller kryper ner i sängen
När jag bakar så bakar jag: pepparkakor,lussekatter,bullar eller muffins
Min mobiltelefon är: gammal och svart
När jag vaknar på morgonen: snoozar

Innan jag går och lägger mig: klär jag av mig och slösar gratissms
Just nu tänker jag på: malin och fredrick som sover
Bebisar är: cute,fast.. nej.
Idag har jag: vaknat upp i lydias säng utan lydia,tagit bussen hem,ätit
godis och pratat med pappa
Ikväll ska jag: göra någonting värt,möjligen plugga också
I morgon kommer jag: gå till skolan,träffa någon och försöka plugga
Jag vill verkligen: ha ett lov just nu och ett nyår med älsklingen!

2009-12-13 @ 14:05:25 Permalink


Kommentarer
Postat av: Fanny

Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjäril och skrämma skiten ur fanny D: du är ond

2009-12-13 @ 15:07:29
Postat av: yasmine

Fanny:

är jag ju inte alls :]

jag skulle vara en snäll fjäril!

2009-12-13 @ 15:34:52
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Aliz

har du en pojkvän? <3

2009-12-13 @ 19:06:36
URL: http://wdc.blogg.se/
Postat av: yasmine

Aliz:

ja,världens finaste.

haft det i snart två månader <3

2009-12-13 @ 19:35:10
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0