Ny kisse och snart 2010

Fyller år om mindre än en månad,allting går så galet fort
och jag hinner nästan inte med alls,nyss var det tvåtusenåtta
och jag träffade världens underbaraste personer för första gången
och nu har vi känt varann i mer än ett år,borde nästan fira eller
någonting i den stilen,träffade en person som betyder mer än alla
jag har träffat.
Tove opererades idag tydligen,hoppas det är bättre och oscar får
fängelse,rätt åt idioten.
Vi ska iallafall ta hand om tarzan,hennes katt som älskar att ligga
i badkar,handfat och älskar att dricka ur kranar.han är nästan
likadan som gustav fast tjockare och keligare.
Ni får bilder sen.


Jag bjuder på en bild på mig i somras,någon månad efter jag hade
varit på en festival med saga.
2009-12-21 @ 20:22:01 jagmigsjälvochjag Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: DEN VAR SUPERBRA!



vad har hänt med tove?

2009-12-21 @ 23:11:27
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: annie

Annie:

men det är nice!



hennes ex misshandlade henne rätt mycket,typ kastade in henne i en spegel eller tavla(är inte helt säker på vad det var)och när hon hade svimmat så började han sparka på henne,så är på sjukhuset nu

2009-12-22 @ 13:20:24
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0