Och jag visste att jag var förälskad.

Igår spenderade jag dagen med sara och jenny hemma
hos sara,carina var också där som vanligt.
Vi satt och spelade kort rätt länge och efter ett tag kom farmor
också,fick några paket av sara och jenny som var fina,
det är någonting med dom två och att hitta klappar alltså.
Sen fick jag tillbaka min gamla lilla silvriga canon kamera
av sara och hon fick en kamera av farmor.
Inatt drömde jag om andar och var helt säker på att drömmen
var sann innan jag slog upp ögonen i min säng klockan fyra på
natten och trodde att den var åtta,sen somnade jag om och
drömde att jag var gravid,ibland förstår jag inte alls mina drömmar.
Fick the sims imorse så kommer vara lite afk nu,
puss och god jul alla läsare!

Det blev snö på julafton ändå,iallafall utanför mitt fönster!
2009-12-24 @ 12:25:37 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0