Två dagar kvar till nyår.

Såg på film igår med tove och fredde som jag har gjort rätt mycket
på senaste tiden fast det är hur mysigt som helst.
Vaknade klockan tio i soffan med en fredde sovade bakom mig och
ett täcke över oss av att det inte slutar ringa och det var toves
kontaktperson som skulle påminna henne om någonting,
fredde åkte nyss hem och jag har kollat igenom alla bloggar på bloglovin
och nu ska jag fortsätta kolla på i taket lyser stjärnorna och senare
så blir det bio och se avatar med evelina.

Snart nyår,är vi pepp eller?

och jag saknar en av sveriges finaste.
2009-12-29 @ 13:18:55 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

(svarar här också för jag vet inte om du kollar på min blogg och vill ha svar så, ja)



vad har grejen att jag var mer rödhårig förut att göra med någonting?



(förresten så redigerar jag fortfarande, men mest bara med färgerna och lager så kan hända att det ej syns så mycket, om man inte först inte sett originalet då..)

2009-12-29 @ 19:24:49
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: yasmine

sara:

jag vet inte,det kändes lite mer färgglatt på dina bilder eller någonting.

2009-12-30 @ 15:11:46
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0