How do you do it?you are my heroine.

Jag vill att du slutar tveka,slutar tro en massa saker.
Att du vågar lita på mig och berätta,även om det är svårt.
För jag finns här för dig och det kommer jag alltid att göra,vad du än säger.
En dag så hoppas jag att du vågar berätta allting som du inte har vågat tidigare,
hoppas att du slutar tro saker,hoppas att du förstår vad jag menar med allting som
jag har berättat för dig tidigare.
Har aldrig träffat någon som dig tidigare,du betyder så himla mycket för mig.
Även om det här har varit ett av mina mest komplicerade förhållanden så har
det här betytt mest för mig,du är så himla mycket,så jävla fin.
Som du säger,man ska tänka i stunden eller iallafall försöka,men det är svårt.
väldigt svårt.du är för fin för mig men du har bara inte insett det än och det
är jag glad över,vill inte att du försvinner ifrån mig.
inte nu,inte sen,aldrig någonsin.


(jag älskar dig så himla mycket,mer än vad du tror sötnos.
så sluta tro en massa skit som inte är sant)

Fredrick <3


2009-11-18 @ 15:14:14 Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0