Min lilla maskot

Har en liten chey som är tre år(dom blir åtta).Hon är precis som
en liten maskot för mig och har varit det i något år nu.
kom hem ifrån skolan en dag och så stod hon,hennes bur och
hennes två rosetter på mitt rum och mamma sa att hon var min
och började prata om skötseln,åldern osv och att dom förra ägarna trodde
att hon var en chincilla och det var därför som hon fick namnet "chinchin".
Dock är degusar sällsynta och dom flesta vet inte ens att dom existerar.
Men imorgon så ska jag iallafall beställa en till hona ifrån en uppfödare som
jag inte får veta namnet på,utan ifall jag vill ha någon mer så får jag snacka
med dom som jag ska möta på måndag.
Slapp betala 360 spänn för den också,mamma skulle tydligen göra det.
Wish me good luck!
Ps.snart så beställer jag två hanar också förmodligen!



-Chinchin
-




2009-11-01 @ 15:09:17 Djur Permalink


Kommentarer
Postat av: ludde

jag vill ha en :O

2009-11-01 @ 23:51:16
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0