Torsdag den nittonde.tvåtusennio

Lydia kom hit idag och hon blev typ helt förälskad i abbe eller någonting.
Vi såg på paranormal activicy,mitt i filmen så fick lydia tydligen ont i örat
för att jag skrek till (ja jag brukar vara rädd när det gäller skräckfilmer men
att se
den där var hur stört som helst!)
förlåt för det,hoppas att du inte fick ont i handen heller,ehe.
Den var väl bra,fick mig att tänka på en vän som har samma problem med
andar och såntdär,hoppas att ingenting händer med henne,skulle bli jävligt
rädd då.
Men ni borde se den om ni har intresse för andrar,demoner och sånna där övernaturliga
saker och gillar skräckfilmer.

Här har ni en läk till trailern
(hoppas att det är en länk iallafall,
annars är det väl bara något skit
ifrån youtube,tänker inte kolla om
det är den eller inte,det kan ni göra.)

Sen träffade jag älskligen och han var som vanligt
världens finaste och herregud,saknar honom redan.
puss på dig.
2009-11-20 @ 00:16:40 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: evelina

Paranormal activity är hemskt usch. Första filmen jag riktigt rös till, kändes så verkligt, tur att det inte är det alltså. Då hade jag skitit på mig och inte vågat röra mig. HAHA okej överdrev. men Uh, sjukt att dom har tjänat typ flera hundra miljoner dollar på den när den bara kostade typ 77000 dollar att göra. HAH snacka om att vinna påre :D

men jag saknar dig, din mamma borde låta dig åka till stan imorgon. <3

2009-11-20 @ 22:18:23
URL: http://discoloration.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0