Vissa människor söker efter kärlek och sex,men glömmer av att visa ömhet,respekt.

Tim diggar inte zigenare,max är en brun bläckfisk och jag måste köpa
en ny töjning och näsring,tror jag har blivit lite besatt av att töja kul är
det konstigt nog (töja örat.)
Om några timmar åker jag ut dit och hälsar på,var två killar där som lät
schyssta iallafall,snackade om det nästan hela dagen med charlie igår
och pepp på att åka upp till luleå nu då!
första gången jag åker dit också för den delen,kommer säkert tappa bort
mig eller någonting i den stilen,skulle ej förvåna mig.

snart valborg och kanske drar med mathias då men nu ska jag klä på
mig osv,hörs!
2010-04-28 @ 08:37:37 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

SVAR: jooo jag ska. ska försöka få upp tills ikväll! me ajg vill inte visa än för min pojkvän hämtar mig på tåget och han vet nog inte att jag färgat det. HAHA sa bara att jag ksulle klippa av det XD tror han fatttat nu när jag ksrivit att jag har annan färg :D kan u säga till dig nu att det ävärldigt väldigt blont :D lite turkos/grönt kvar i mitt bakhuvve men. VA TUSAN jag hade brottom och det är inte lätt när man inte har en spegel så ma nser vad man gör där bak XD

2010-04-28 @ 08:44:19
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: sara

lol

2010-04-28 @ 21:15:41
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du har ju inte töjt än ):):):)

2010-04-28 @ 23:17:27
Postat av: yasmine

jenny:

tryckte igenom för flera dagar sen nu vart det inte kul längre när det inte går ):

2010-04-29 @ 11:18:43
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0