Bloggar

Rensat bloglovin på blogger som aldrig uppdateras,som jag inte tycker är intressanta osv.
någon som kan vara gullig och rekommendera några bild bloggar?

ska dela med mig av några bloggar jag följer;
(följer fler också såklart,men skulle bli överdrivet långt inlägg om jag skulle visa alla)

Lotta
För hon är en av dom bästa och smartaste jag vet,
och för hon kan verkligen grejen med kameror.

Ronja
För hon är en av dom bästa på att skriva som jag vet,
och för att hon är amazing på bilder (men har paj kamera nu vilket suger rätt hårt).

Christoffer
För han är otrolig på texter.

Josefin
För hon är nog den bästa jag känner på att fota och jag skämtar inte ens.

Pamela
För hon kan verkligen grejen med att blogga,kan skriva saker som inte många alls kan.

Syster
För hon satsar verkligen på bilder och det märks.
(fast ärligt talat kanske ni inte borde följa hennes blogg för hon lägger upp
lite psykade saker ibland ehe,sry sara varnar bara): )

Evelina
För hon är jättebra på texter och fett snygg.

Martina
För jag älskar hennes texter och hon har jättefina bilder när hon väl lägger upp några.
2010-08-31 @ 12:41:38 Inspiration Permalink


Kommentarer
Postat av: Olivia

öj, vafan jag då.

2010-08-31 @ 20:21:24
URL: http://svidning.blogspot.com
Postat av: ALIZ

bloggtips:

min blogg. asbra alltså, verkligen. lovar, ljuger inte. sen gör jag det ;pPpPPPpP



nej men huvva.

finns ju massa bra bloggar!

2010-08-31 @ 21:19:42
URL: http://gasdance.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0