Tidsfördriv.

(Tar den sista också när jag ändå håller på)

Your aspirations:

Jag vet inte.

One last moment:

2007.
Jag och sara var i övik,min första konsert jag
såg live,tror det var saras första också.
Gick runt i hallen och var hur glada som helst,
någon brud kom fram till oss och fotade oss och
började prata om att hon var från någon tidning,
vilket senare hamnade på google.
Vi gick in i salen och väntade på att dom skulle gå
ut på scen och var galet taggade.
efter ett långt tag går joakim berg och resten av
kent ut på scenen och hela salen blir full av skrik.

Dock är bilderna från i somras på arvika

av sara.
2010-12-15 @ 11:07:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: m

åh arvika

2010-12-18 @ 01:30:47
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0