Typiskt att man blev ett januaribarn och fyller år när det är som kallast.

Just nu lever jag nog mest på semlor,red bull och cola.
Är jag den enda som börjar få sommarkänslor,pratar om vad
man ska göra i sommar hela dagarna,peppar festivaler och fester
som kommer vara ute i sommar när det är ljust i flera timmat och
på nätterna också,vaknar ibland på morgnarna och innan man har hunnit
kolla ut genom fönstret så tror man nästan att det är sommar för det är
så ljust och musiken från radion är just sommarlåtar.
Jag saknar nog sommaren mer än någonsin just nu,det räcker med snö
det har varit här i flera månader nu och sommaren och solen måste också
få lite plats här tycker jag,
Vad tycker ni?

2010-02-20 @ 15:40:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0