Sinä olet rakkaa.

Kom nyss hem,är kallt ute och mina fötter var helt stela
efter att haft på sig klackar ett tag och halvsprungit efter
sara som gått runt och varit djup,legat på isen och rökt och
ja bara pratat ett tag tills det vart för kallt.
Jag älskar djupa människor fast inte när man fryser händerna
av sig ute och det blåser som bara den.
Kom in för kanske tio minuter sen och skakar fortfarande fast
jag hade massa lager på mig ute,usch för när det blåser.
Imorgon så ska jag nog sova länge och inte bara fyra timmar
eller någonting liknande utan sova ut som jag gjorde när jag var
yngre och gick i femman-sexan eller vilken det nu var.
Om jag fick bestämma så skulle jag vara född i finland eller i
göteborg även om umeå är mysigt så känns det tråkigt,
fast är väl förmodligen för att man har sett nästan allting här nu.

Det börjar gå lite framåt med finska som inatt när jag inte kunde
sova och satt och skrev med några och läste på lite,är faktiskt inte
så svårt som man tror egentligen.
Man måste ha viljan för att göra någonting,då går nästan allting men
utan den så fungerar det så gott som aldrig.



2010-01-17 @ 01:24:36 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0