Godmorgon.

vaknade vid elva i min säng med kuddarna och täckerna huller om buller
som dom blir efter varje natt och har ont i örat av all töjning men det går framåt iallfall,
går runt och nyser som vanligt och försöker lista ut om det är för att jag är förkyld
eller för att min allergi har blivit värre med tanke på att det har varit
så ett tag,tar ut dom sista dreadsen och tänker att jag ska aldrig mer förstöra håret med
tanke på smärtan när man sliter ut dom,
ringer sara som just har vaknat och inser att vi kommer missa bussen och ber pappa som
är lite småsur på sara att skjutsa,
sen sätter jag mig och lyssnar på glasvegas och broder daniel tills jag börjar diskutera en
sak med ronja.

hur har eran morgon varit?
2010-06-18 @ 14:58:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0