No pierc.

Skola imorgon,någon här dom inte peppar alls.
Tidiga morgnar och rutiner är det sista jag klarar av och är inte
alls jag om man säger så.
Men ska gå fine och i sommar bor man inne i stan med vovve/katt också.
Känns sjukt konstigt att inte bo vid katterna,är van att gustav väcker mig varje
morgon och springer efter mig hela tiden så jag nästan snubblar på honom och
är han på andra sidan huset och man ropar så kommer han springandes och varje
morgon så stirrade råttorna på mig när jag vaknade och jonna kom springandes när
man ropade på henne,den tamaste råttan jag har haft.
Saknar dom faktiskt lite.
Tove också för den delen,måste få tag på hennes nummer igen på något sätt också.

Minns i somras när vi var helt borta och var hemma hos dig och bara pratade och
jag fattade nästan ingenting för jag var så trött,hur du var glad hela tiden.
Minns alla gångerna du åkte till stockholm också och skrev till mig och var glad.
Känt dig i några år och det skrämmer mig hur du är nu.
Vill bara att hon ska komma hit och att du ska vara glad igen och inte så tom,
men blir det av så kommer jag aldrig någonsin förlåta dig.

Du betyder faktiskt otroligt mycket även om du inte tror det.


2010-03-14 @ 19:53:41 Dagarna Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0