We dont care

Förkyldning är det sista som borde få existera (förutom cancer då),
saknar konstigt nog skolan eller saknar fanny iallafall var ett tag sen
nu faktiskt.
Skulle till ett slags möte idag som jag hade lovat att gå på men när jag
väl satt på bussen insåg jag att jag kommer ändå komma försent och dessutom
orkade jag ändå inte,rösten var nästan borthostad så mötte en erik utanför sega
och köpte cola med honom och sara och gick bara runt ett tag och han shoppade
lite och skulle sen hem och byta kläder så jag och sara stannade på hans balkong
över hela stan som jag blev förälskad i och försökte lista ut om det var en person
som hoppat ner på ett tag där nere från en annan balkong eller om det varit någonting
helt annat,dock satsar jag på första teorin.
Sen var pojken klar så stack till stadium,klockaffär,frasses och sånt där och sen var
det dax för en liten brasa innan jag och sara tog bussen hem!
fast dock kunde jag iallafall inte smitta honom för han hade redan dom där mysiga
bakterierna precis som jag.
Fick reda på att en charlie skulle komma till umeå i helgen också,DET var ett tag sen
påriktigt och jag peppart och på lördag ska jag hälsa på camilla med ludde!




2010-03-23 @ 20:09:06 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder!

2010-03-31 @ 19:29:51
URL: http://komigenbloggen.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0