Jag älskar dig så vi kanske syns igen.

Känns så konstigt och ovant när man inte har känt någon i flera månader och ändå känns
det så psykist för man snackar med varann om så gott som allt,finns där för varann och allt
det där,även fast man kanske inte borde det för tiden har varit så liten?
personligen har jag aldrig riktigt brytt mig om osynliga regler när det gäller att känna någon
bra,få krama folk,säga att man bryr sig,om åldrar fast visst man behöver ju inte ligga med en
30+ om man är ungefär 10 år yngre men har aldrig gillat stämplar när det gäller sånt,
identiteter,vänskap,kärlek som man ändå vet bara kommer hålla någon månad osv.
Fast alla tänker ju såklart som dom själva vill men vet inte hur jag kom inte på sakerna jag
skrev nyss men hur som helst så har vi bara känt varann lite och du är nästan som en syster
för mig,är så sjukt lika men ändå olika,samma intressen osv.
lottan du betyder ska du veta <3

Jag är så idiotiskt trött så jag bara skulle kunna somna på tangentbordet men ändå pigg som bara
den,någonstans mitt emellan men vill verkligen sova så jag orkar träffa dom jag skulle träffa imorgon
och säga hejdå och såntdär bajs folk brukar göra ni vet.

Snackade med en brud ett bra tag på en fest idag som jag också träffat några gånger och så,
vill bara tacka för du drog med mig dit och att vi pratade av oss även om det inte var världens viktigaste
sak men du hade fortfarande rätt även om ingen av oss var nykter ska jag komma ihåg det och uppskattar
att du sa vissa saker till mig som jag inte visste tidigare,
du vet vem du är själv.

godnatt eller någonting i den stilen nu
/yasmine


2010-05-09 @ 04:06:16 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det känns så fruktansvärt konstigt att säga så efter en vecka men gud vad det är sant, det känns som att jag kan lita på dig till över 100% och jag tycker om dig så himla mycket, efter en vecka betyder du så sjukt himla mycket för mig och jag hoppas att allt det där dryga fixar sig för dig, och att vi ses ofta även fast du flyttar...

vi ses ju idag senare, kram på dig tills dess finaste

2010-05-09 @ 10:52:30
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: evelina

re: tack!

fin bild

2010-05-09 @ 13:20:26
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: märta

fintt

2010-05-16 @ 10:08:36
URL: http://bigballadofnothing.blogspot.com/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0