Valborgshelg

Äntligen fungerar internet och jag behöver inte gå runt med abstinens
så alla tror jag är nörd!
Helgen bestod av fester,grillande,strulande och jävla massa kramar och annat,
idag var jag med lotta och sen drog vi ner robin till stan i någon timme och efter
det blev det att dra till draggen med ronja,häggen,lotta,eve och oscar och där träffade
vi offer en stund också,såg industri royal live där och en komedisnubbe senare blev det
frasses med milkshake,bilder kommer imorgon.

Nu har jag fetaste cola suget,skriver med fredrik på fb,kollar bloggar som är runt 500 med
tanke på att jag inte haft internet på ett tag och lyssnar på maskinen.
/y
2010-05-03 @ 23:35:58 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Lotta

idag ägde och du äger!

2010-05-03 @ 23:54:38
Postat av: ina

jag har aldrig fattat om fb står för facebook elller flashback. hmm

2010-05-06 @ 14:19:54

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0