Två i rad,ja

Day 04 – What you ate today

mackor och te till frukost tillsammans med adrian,
mackor på skolan som inte har så bra vegetarisk mat oftast tyvärr
och toast,kryptoniter och te.

Day 05 – Your definition of love

Jag vet faktiskt inte riktigt, vet såklart vad det är jag vill ha.
att jag inte vill ha någon tönt som spelar cool för att få så många
ligg som möjligt och som fejkar allting.
vet att jag vill ha någon som verkligen kommer finnas där för mig,inte
bara fejkar allting,någon jag vågar vara mig själv med,som jag har i mina
tankar stor del av dagarna,någon som jag känner mig trygg med att vakna bredvid
och som jag vill spendera hela dagen med och som lyssnar på mig och vågar vara
sig själv och jag vet att adrian är så för mig och jag vet att jag gillar honom precis
som han är,att jag älskar honom och att han finns där och i mina ögon är det kärlek.
2010-11-22 @ 20:01:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0