Hår/piercingstatus eller något.mest för tråkighetens skull.

När jag var liten hade jag blont hår på sommaren och råttfärgat
på vintrarna och på dagis hade jag nästan hår till naveln men sen
klippte mamma av det vid öronen,
i trean färgade jag håret för första gången och fortsatte göra det
men mitt hår blev inte dåligt (tror det har rätt bra kvalla,tur nog)
2008 klippte min syster en sidecut på mig och ville att jag skulle klippa
hela jättekort som jag hade på ena sidan men så blev det inte,
ungefär ett halvår senare så var håret ungefär till öronen fast lite längre
och klippte det jämnt ungefär då om jag inte minns fel.
ett tag senare satte jag in hårförlägningar.
hösten 2009 hade jag kritvitt hår och lika långt som på bilder,
hade fortfarande läppiercingen då som jag skaffade 2009 någon gång.


senare färgade jag håret ljusbrunt efter blonderingen för ca 1000 spänn som verkligen
kändes värt just då,tror det var efter nyår och när det just hade blivit 2010.

hade så ett tag och gillade verkligen håret just då fast visst längtade tillbaka till då
jag hade kritvitt också som jag hade försökt få jättelänge och som var jättesvårt.
några månader senare bad jag max och wille göra dreads på mig som jag senare
borstade ut och klippte bort,tror det var då jag och max blev rätt bra vänner också.
var någongång under vintern tror jag förövrigt.

sen hade jag stunder när jag färgade om håret mörkare och ljusare osv men var fortfarande
brunt ett tag senare skaffade jag näspiercing som nog är den ondaste piercingen jag har
tagit och ryckte till när kanylen väl var i,inte så smart av mig.

ett tag inte så långt senare ungefär när skolavslutningen var så började jag leka med
ögonbrynsstorleken och den bruna färgen hade jag gjort chokladaktig.

under sommarlovet övervägde jag jättelänge att färga det svart igen som jag hade haft
2006 och efter ett tag blev det så.

ett tag senare åkte jag på arvika och hade hur kul som helst,
ett tag senare så var jag hos en kompis efter jobbet där man inte får ha ring för man var
tvungen att ha en tejpbit över piercingarna man hade i ansiktet (jobbade på ett café)
och hade ett jättedåligt piercingsmycke just
då som åkte in under skinnet och gjorde jätteont så var tvungen att ta ut den och tänkte
att jag kunde sätta in ett nytt när jag kom hem men då hade det läkt igenom.


övervägde att skaffa snakes eller medusa under sommarlovet också och blev snakes
(överväger fortfarande med medusa) och tog ett väldigt bra tag för det att läka.
(satte in förlägningarna i en vecka igen också för skulle på maskerad hos christoffer och
elisabeth)

ett tag senare blekte man håret och bytte ut plopparna till guldringar.
2010-09-17 @ 13:15:28 jagmigsjälvochjag Permalink


Kommentarer
Postat av: märta

sv; hehe jo, det vore något det,



Orka att du varit snygg på alla sett&vis :(!

2010-09-17 @ 15:41:02
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0