There is a force that drives us

Dricker alldeles för mycket kaffe i min pastellrosa kopp som jag fått av syster,
gosar med min 1åriga lillasyster och lär henne att klappa katten rätt,
spenderar alldeles för många dagar på att sova och drömma om vad som en gång
funnits i min famn, vaknar lite ifrån mitt långa vintervakuum som pressfotograf på Umeå Open
med Tiger Lous texter i öronen och inser att det faktiskt har lyckats bli vår ännu en gång.
Ännu en kall vinter avklarad och jag börjar piggna till i min dvala. 
Kanske dax att putsa bort dammet ifrån bloggen och kameran och väcka dom också.



2015-04-22 @ 13:16:00 Dagarna Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du inge mer!?

2016-03-16 @ 05:38:45

Skriv här:

Namn:
Memorera mig♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0